לרוב רוב בני האדם בעולם יש קשר בלתי ניתן לניתוק עם הטלפון החכם שלהם.
איך שלא תסתכלו על זה – אם אתם רוצים להגיע למישהו, כדאי שיהיה לכם את מספר הטלפון הנייד שלו.
זו גם הסיבה בגללה הפצת סמס לעסקים הפכה לשיטה מקובלת, חשובה ויעילה במיוחד, לעסקים שרוצים להפיץ מסרים שיווקיים וגם פשוט לשמור על קשר בריא ודינמי עם הלקוחות שלהם.
אז איך עושים את זה נכון? טלמסג' עם 6 טיפים שיעזרו לכם להשתמש בצורה אפקטיבית באחד הכלים השיווקיים הכי חזקים שיש.
1. הפצת סמס לעסקים ברמה גבוהה של שקיפות
כלל ראשון בהשקת קמפיין שיווקי אפקטיבי בסמס הוא לוודא שהלקוחות שלכם רוצים לקבל מכם הודעות. לכן חשוב להוסיף אפשרות להסרה מרשימת התפוצה ולוודא שמקבל ההודעה יודע בדיוק מי שלח לו אותה.
2. סקרים לטובת איסוף מידע
סקרים הם בין ההודעות הנפוצות שנשלחות על ידי ארגונים ללקוחות שלהם, כי זה כלי שעוזר לארגונים הללו להשתפר בתור נותני שירות, אבל גם כי זהו כלי מדהים לאיסוף מידע על הלקוחות שלכם. מידע שיעזור לכם בהמשך ליצור פילוח נכון ואפקטיבי.
3. פילוח קהלי יעד
לארגונים שונים יש קהלי יעד שונים – האם ללקוחות שלכם יש ילדים? לאיזו קבוצת גיל הם שייכים? האם הם מתעניינים במוצר או שירות ספציפי שלכם או דווקא במוצר/שירות אחר? מה הם קנו אצלכם לאחרונה? באיזה נושאים הפ פונים אליכם? כל המידע הזה יכול לעזור לכם ליצור פילוח רלוונטי ואקטואלי של הלקוחות, שיעזור לכם לשלוח הודעות רלוונטיות ואטרקטיביות, לפי מה שהלקוח שלכם מחפש.
4. תזמון נכון של ההודעות
כתבתם הודעה מדהימה ומנוסחת היטב, שלחתם לקהל יעד ספציפי, לפי פילוח מוקפד. אבל שלחתם את ההודעה בשתיים בלילה? אף אחד לא יתייחס אליכם ברצינות, אלא אם קהל היעד שלכם הוא בליינים שרק יוצאים או חוזרים בשעה הזו.
אם הקהל שלכם הוא אימהות לילדים קטנים, שליחת הודעות בשמונה בבוקר פחות מתאימה. לאימהות לילדים קטנים כדאי לשלוח הודעות אחרי 8 בערב, כשהילדים כבר במיטות וכן הלאה.
5. ניסוחים מדויקים
ניסוח מדויק של המסר, בלי ספאם ובלי מידע מיותר, הוא קריטי בשליחת סמס ללקוחות, כי אין להם זמן, סבלנות או עניין לקרוא הודעות לא מובנות או ארוכות מדי. לכן כדאי לכתוב טיוטה ולעבור עליה כמה פעמים לפני ששולחים אותה ולהקפיד שיהיה רלוונטי ואטרקטיבי!!
6. מבצעים זה החיים – אבל במידה!
שלחו הודעות על מבצעים כי הלקוחות מחכים לזה, אבל אם תגזימו ותשלחו הודעה על מבצע כל יומיים, תאבדו את האמינות ואת העניין בעיני הלקוחות. לכן הקפידו על מינון וכך תשמרו על אטרקטיביות.
לסיכום, שימוש נכון בקמפיין סמס נחשב כלי שיווקי עוצמתי. כדי להקל על הצד הטכני של יצירת קמפיין שיווקי בסמס – פנו לצוות המקצועי של טלמסג' וקבלו הצעה מותאמת לצרכי העסק שלכם, עבור מערכת הפצת סמס ארגונית.